Extracurricular Activities

Dear Parents,

The new session of Extracurricular Activities will start on Wednesday, October 1st and finish on December 21st. Class size for each activity is limited and spots will be offered on a ‘first-come, first-served basis’.

The online sign-up system has been activated on the ASM website. Please go online to our website to access the activities sign-up form.  Alternatively, you can access the activities form in the latest news section.

The last day to sign up for activities is September 30th. If you choose a paying activity, the deadline for payment is Friday, October 4th. Payment is accepted at the Front Desk.

If you have any questions related to the after-school activities program, please contact the activities coordinator, Hanane Iguidre at: higuidre@asm.ac.ma or call us at

+212(0) 524-329-860.

Sincerely,

Chers parents,

La nouvelle session d’activités parascolaires débutera le 1er Octobre  et se terminera le 21 décembre. La taille des classes pour chaque activité est limitée et les places seront attribuées selon le principe du «premier arrivé, premier servi».

Le système d’inscription en ligne a été activé sur le site Web de l’école. Veuillez-vous rendre en ligne sur notre site Web pour accéder au formulaire d’inscription aux activités. Alternativement, vous pouvez accéder au formulaire d’activités dans la section des dernières nouvelles.

Le dernier jour pour vous inscrire aux activités est le 30 Septembre . Si vous choisissez une activité payante, la date limite de paiement est le Vendredi 4 Octobre. Le paiement est accepté à la réception.

Sincèrement,